Пошуковий запит: (<.>A=Омеляненко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Омеляненко А. В. Наочне моделювання у навчанні старших дошкільників складати розповіді-роздуми [Електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(3). - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(3)__20
|
2. |
Омеляненко А. В. Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми [Електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_10_36 Науково обгрунтовано експериментальну методику та педагогічні умови ефективного навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми, наведено характеристику її основних етапів (підготовчого, ознайомлювально-репродуктивного, діяльнісного), розглянуто їх взаємозв'язок. Уточнено зміст понять "розповідь", "текст". Як критерії сформованості в учнів даного уміння запропоновано використовувати структурно-організаційну схему, змістову характеристику, обсяг, способи зв'язку між реченнями та частинами розповіді-роздуму. Встановлено показники та рівні сформованості (високий, достатній, середній, низький) уміння старших дошкільників складати розповіді-роздуми. Охарактеризовано послідовні стадії формування вміння (інформаційно-змістову, діалогічну, репродуктивну, самостійне продукування розгорнутої розповіді-роздуму) та визначено основні тенденції даного процесу. З'ясовано, що ефективність засвоєння дітьми знань про функціональне призначення розповіді-роздуму, її структуру та мовленнєве оформлення залежить від рівня розвитку уявлень про причинно-наслідкові з'язки між предметами та явищами довкілля, змісту та форми спілкування дорослого з дітьми, організації дитячої діяльності. Зроблено висновок про залежніть темпів розвитку сформованості вмінь дітей старшого дошкільного віку складати розповідь-роздум від загального рівня мисленнєвого та мовленнєвого розвитку дитини. Висвітлено теоретичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми. Проаналізовано взаємозв'язок мислення та мовлення у роздумах дошкільників. Охарактеризовано сучасний стан навчання дітей складати розповіді-роздуми у практиці сучасної дошкільної освіти. Охарактеризовано етапи та розроблено методику формування даного уміння, встановлено критерії та рівні його сформованості у дошкільників. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання запропонованої методики формування у дітей старшого дошкільного віку уміння складати розповіді-роздуми.Освещены теоретические основы обучения детей старшего дошкольного возраста составлять рассказы-размышления. Проанализирована взаимосвязь мышления и речи в раздумьях дошкольников. Охарактеризовано состояние обучения детей составлять рассказы-размышления в практике современного дошкольного образования. Охарактеризованы этапы и разработана методика формирования данного умения, установлены критерии и уровни его сформированности у дошкольников. Разработаны педагогические условия эффективного использования разработанной методики формирования у детей старшего дошкольного возраста умения составлять рассказы-размышления.
|
3. |
Омеляненко А. В. Особливості формування монологічної компетенції в контексті ідей лінгводидактичної концепції С. Русової [Електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 135. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_135_14
|
4. |
Омеляненко А. В. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми [Електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 4. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_4_32
|
5. |
Омеляненко А. В. Жанри професійної комунікативної культури майбутніх фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7(2). - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__21
|
6. |
Омеляненко А. Розвиток діалогічної стадії формування умінь дітей старшого дошкільного віку складати розповідь-роздум [Електронний ресурс] / А. Омеляненко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 93-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2019_2_11
|
7. |
Омеляненко А. Розвиток діалогічного характеру спілкування у навчанні дітей старшого дошкільного віку складати розповідь-роздум [Електронний ресурс] / А. Омеляненко // Інноватика у вихованні. - 2019. - Вип. 10. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_10_27
|
8. |
Омеляненко А. В. Система вправ як засіб формування в дітей старшого дошкільного віку вміння складати розповіді-роздуми [Електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2020. - Вип. 1. - С. 268-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2020_1_29
|
9. |
Омеляненко А. Система вправ на текстовій основі з формування дискурсивного мовлення майбутніх вихователів під час вивчення дисципліни "Дошкільна лінгводидактика" [Електронний ресурс] / А. Омеляненко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2021. - Вип. 2. - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2021_2_19
|
10. |
Омеляненко А. Психологічний фактор взаємозв'язку логічного мислення та зв'язного мовлення в навчанні дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми [Електронний ресурс] / А. Омеляненко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 2. - С. 295-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_2_31
|
11. |
Омеляненко А. Активізація методичної роботи з розвитку професійно-мовленнєвої компетентності вихователів закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / А. Омеляненко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 1. - С. 334-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2023_1_37
|
12. |
Омеляненко А. Методичний супровід підготовки майбутніх вихователів-методистів до формування мовленнєвої компетентності [Електронний ресурс] / А. Омеляненко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 2. - С. 391-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2023_2_37
|
13. |
Омеляненко А. Розвиток емоційних компонентів у міжособистісному спілкуванні дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Омеляненко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 3. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_3_15
|